Kiekko-Vantaa | Mestis

Kia ja Mestis aloittavat yhteistyön – tavoitteena inspiroida ihmisiä liikkumaan ja harrastamaan yhdessä

13.10.2022

Omien markkinoidensa haastajat, Kia ja Mestis, aloittavat kattavan yhteistyön. Yhteistyön tavoitteena on inspiroida ihmisiä liikkumaan ja harrastamaan yhdessä ja vastuullisesti.

– Meitä ja Kiaa yhdistää halu kasvaa ja toimia vastuullisesti omassa toimintaympäristössämme. Uskon, että me molemmat saamme tästä paljon iloa irti tulevan kauden aikana, toteaa Mestiksen operatiivinen johtaja Olli Aro.

– Kian brändin ja tunnettuuden kehittämisessä tullaan hyödyntämään muun muassa Mestiksen ottelutapahtumia, sosiaalista mediaa sekä eri verkkomedioita. Yhteistyössämme odotan erityisesti myös myöhemmin esiin tulevia keinoja, joilla kehitämme yhdessä Kian työnantajamielikuvaa ja avustamme heitä rekrytoinneissa, Aro jatkaa.

Kia on tehnyt nopean nousun yhdeksi Suomen suosituimmista automerkeistä. Haastajan asemassa asioita on uskallettu tehdä uudella tavalla ja tämä on kantanut hedelmää. Rohkea ja ennakkoluuloton työ yhdistääkin uusia kumppaneita.

– Mestis tekee hienoa työtä hyvällä fiiliksellä ympäri Suomea seurojensa kanssa. Kun meille tarjoutui mahdollisuus lähteä mukaan tähän monipuoliseen ja mielenkiintoiseen tekemiseen, niin se tuntui heti oikealta, kertoo Kia Finlandin Brand Director Rami Kittilä.

Kuluvan vuoden aikana Kia on noussut Suomen toiseksi suosituimmaksi automerkiksi ensirekisteröinneillä mitattuna. Syyskuun loppuun mennessä Suomessa oli rekisteröity lähes 5 600 uutta Kiaa ja merkin markkinaosuus oli 9,0 prosenttia.

Mestis on Suomen Jääkiekkoliiton ylin sarjataso, jossa pelataan seurojen, pienten paikkakuntien ja koko suomalaisen jääkiekon tulevaisuudesta. Mukana olevien seurojen kautta Mestis myös rakentaa väylää nuorille eteenpäin pyrkiville kiekkoilijoille ja tekee näin arvokasta kasvattajatyötä. Mestis on yhteisö, joka kokoaa kansan syvät rivit ja jossa urheilu, ja sen tuottamat tunteet ovat aitoja.

Mestis